ECJbX0hoe8zCbGavCmHBCWTX36c

Φίλες και φίλοι,

Σας καλωσορίζω στην προσωπική μου ιστοσελίδα «Περί Αλός» (Αλς = αρχ. ελληνικά = η θάλασσα).
Εδώ θα βρείτε σκέψεις και μελέτες για τις ένδοξες στιγμές της ιστορίας που γράφτηκε στις θάλασσες, μέσα από τις οποίες καθορίστηκε η μορφή του σύγχρονου κόσμου. Κάθε εβδομάδα, νέες, ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις θα σας κρατούν συντροφιά.

Επιβιβαστείτε ν’ απολαύσουμε παρέα το ταξίδι…


Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου
Συγγραφεύς - Ερευνήτρια Ναυτικής Ιστορίας




Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Περί Αλός!


Χρόνια Πολλά!
Το Περί Αλός έγινε 2 ετών!


 Περί Αλός

Αγαπημένοι μου συνεπιβάτες σαν σήμερα στις 7 Φεβρουαρίου 2011 κρατώντας αγκαλιά το 10 μηνών μωράκι μου, δημιούργησα το προσωπικό μου ιστολόγιο Περί Αλός με σκοπό να συμβάλλω, τρόπο τινά, στην διατήρηση και τη διάδοση της Ναυτικής Ιστορίας και να μεταδώσω σε όλους εσάς την αγάπη μου για την θάλασσα και το Ναυτικό.

Έκτοτε πέρασαν 2 έτη. Η Κασσάνδρα μου βαδίζει στα 3 και το Περί Αλός μεγάλωσε επίσης. Φιλοξένησε στις αναρτήσεις του μελέτες από αγαπημένους συναδέλφους, από σπουδαία ονόματα της Ναυτικής Ιστορίας, με άρθρα «Κειμήλια», γέμισε εμπειρίες, κέρδισε φίλους κι αναγνώστες.

Σε όλη ετούτη την πορεία σταθήκατε  πλάι του με υπομονή, ενθουσιασμό, θαυμασμό κι αγάπη. Κι αν οι χαλεποί καιροί, οι άγριες θάλασσες,  ανάγκασαν ορισμένους από εμάς να χαθούμε σε «αχαρτογράφητα ύδατα», σε υπολογισμούς για την επίλυση των προβλημάτων μας, ποτέ δεν θα ξεχάσω τους πρώτους αναγνώστες, τους φίλους ιστολόγους και τους υποστηρικτές του πνευματικού μου τέκνου.

 
Σας ευχαριστώ όλους θερμώς, για τις όμορφες κι εγκάρδιες ευχές σας.

Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...